måndag 7 juni 2010

Besök och väntar besök...

Har utländskt besök på jobbet idag och imorgon, så har pratat utländska hela dan.. hyfsat trött, men har varit en otroligt givande och spännande och blöt dag, när de envisades om att få rundvandring utomhus trots regnet...

Imorgon kommer äntligen, äntligen, elektrikerna tillbaka :) så sen kan vi äntligen börja använda spisen, koppla in fläkten och få upp våra snygga eluttag... Längtar så!!!

Ni väntar på mer bilder antar jag och det kommer, det kommer... snart...

Förresten så behöver vi ju nytt köksbordet nu när utrymmet för köksbord har minskat betydligt. Har tittat ut Norden i vitt på Ikea, men börjar nu fundera på att gå på loppisjakt eller blocket-jakt... så till blocket ska jag bege mig nu och se om jag kan sälja in idéen till maken först bara (han har ju sett fram emot ett nytt, efter att ha fått dras med mitt barndomsbord förut).

Inga kommentarer: