fredag 27 januari 2012

Mys i soffan

Vi har ju en svart skinnsoffa på ovanvåningen. Den är inte speciellt mysig att krypa upp i om man inte är fullt påklädd.. Barnen löser det på morgnarna när de vill krypa upp där i varierande påklädnadsgrad, genom att lägga ut kuddar som de sedan sitter på.. Sedan när de fått upp värmen så kasar kuddarna ner på golvet och där ligger de sen till nästa morgon när de lägger upp dom för att sitta på igen.. Ja såvida inte jag eller maken kommer och fixar till det däremellan. Nu har jag nog kommit på en lösning.. Rustas reklamblad låg i matsalen på jobbet och de säljer ju väldigt prisvärda fårskinn. Är väldigt sugen på 4 sådana här..  Finns svarta, grå, bruna o vita.. får nog bli svarta tror jag.. eller möjligen ett grått eller vitt också..
Men det får vänta till nästa månadslön.. ja jag vet, vi har precis fått januarilönen.. men jag kan väl ändå redan få drömma om vad jag vill handla i februari ;-)

Inga kommentarer: