söndag 11 mars 2012

Söndag

Vaknade arg imorse.. ingen bra start på dagen.. Arg på min kropp.. varför envisas den med att ligga i en obekväm ställning så jag får kramp i armarna trots att jag för en gångs skulll inte lider av platsbrist och barnen sover snällt i sina egna sängar?? Borde inte den själv lägga sig bekvämt, utan att jag ska behöva tänka på det också??

Fortsättningen av dagen blev betydligt bättre, hur kan den bli något annat liksom när solen skiner.. Inte för att jag tillbringat många minuter utomhus, men ändå...
Söndagar är min taxidag.. Börjar med dans kl 11 för lilla F, sen skulle hon på kalas mellan 13-15 och då passade jag på att veckohandla. Sen 16:30 är det simskola för lilla F o M. Söndagarna säger bara tjoff!!

Under tiden passade maken på att börja vårstäda utomhus med hjälp av N som bland annat fick plantera penséerna som jag inhandlade igår =) vilken skillnad när jag kom hem. Det är något speciellt med dessa fantastiska blommor som får ta en hel del stryk men som ändå stolta sträcker på sin hals mot den första vårsolen =)

Inga kommentarer: