måndag 25 juni 2012

Regnet strilar ner..

Vi längtar alla efter sommaren och sol o värme. Inte behöva sitta o frysa mitt i sommaren.

Är på hotellet i en liten stad i Småland och inväntar morgondagen då mer arbete väntar. Det finns fördelar och nackdelar med tjänsteresor. Det är skönt med serverad frukost och att ha koll på fjärrkontrollen ;-), nackdelen är att man verkligen jobbar långa dagar, man passar liksom på när man ändå inte kan göra annat...

Idag körde jag hemifrån strax efter kl 6 och åkte hit, sen åkte jag ifrån kontoret vid 20 och nu är ju datorn igång igen på hotellet.. Det gäller att passa sig så man inte bränner ut sig, men så länge jag har kul på jobbet så tror jag inte det är någon fara :) Vi är ett härligt gäng som tar hand om varann och skapar härlig dynamik, det är viktigt!!

Inga kommentarer: