söndag 19 april 2009

Känner mig som en zombie

ikväll. Kalas igår eftermiddag för släkten och idag var det barnkalas med 11 ungar som huserade i huset. Vi hjälptes ju åt med allt naturligtvis men jag är ändå helt slut i huvudet. Det var ju jag som skulle ansvara för att allt fanns hemma till godispåsar, mat och fika... har varit i affären tre gånger för att jag räknat fel och allt inte fanns i den första affären jag var i och så glömde jag lite på slutet... 

Imorgon bitti vid fyratiden tar maken tåget med sina kollegor till Oxford. Han kommer inte hem igen förrän sent på fredagkväll så hela vardagsveckan ska jag och barnen vara själva. 

Imorgon har jag kallat in barnvakt på kvällen så jag kan gå iväg till viktväktarna en runda, och sitta kvar och lyssna på lektionen. Nu är vi fyra som ska köra på hårt fram till midsommar, ska försöka få med mig den femte med och så får vi se var vi hamnar. Jag har ju inte så många kilon kvar men jag ska vara duktig med min träning och forma kroppen lite ;-) tänkte jag. Försöka få de hett eftertraktade smala benen.

Inga kommentarer: