torsdag 15 oktober 2009

Självinsikt var ämnet..

Idag hade jag ett möte inplanerat där jag skulle få träffa rekryteringskonsulten för mitt område. Vi skulle bila i en dryg timme enkel resa, han skulle hålla ett anförande på drygt en timme för en samlad grupp och sen bil hem igen. Märkligt upplägg kan tyckas men vad intressant och inspirerande det var.

Jag är förunderligt intresserad av folks olika positioner i livet, varför man agerar som man gör vilken typ av människa man är och vilken man vill vara och vilken man tror att man är. Otroligt intressant och jag fick dessutom en hemläxa att göra. Jag ska fråga folk i min omgivning vad de egentligen tycker om mig och ta reda på positiva och negativa omdömen om mig. Ska bli riktigt spännande att veta hur jag egentligen uppfattas. Har redan skickat det vidare till min chef :)

Hade mer än gärna pratat längre och mer uttömmande om ämnet men det får jag spara tills nästa gång.

Inga kommentarer: