söndag 19 juni 2011

Husets värsta rum!!


Även en skönhet har sina fläckar....
Och för vårt hus är det vårt badrum på ovanvåningen... visst det är säkert någon som tycker att det är härligt retro. Men nä, jag får lätt panik.

Passade på att ta lite bilder, när jag ändå storstädade huset. För bättre än så här, före renoveringen, kommer det aldrig att bli.

Se och förfasas...



Till och med toapappershållaren är original från slutet på 70-talet. Men så sitter den för långt bort för mina små barn, så pappret får stå på elementet och värmas istället.


Med vita o rosa detaljer så blir det ju en aningens bättre. Men å vad jag längtar efter att spargrisen ska växa sig tillräckligt tjock om magen för att vi ska kunna hugga tag i det här.

Längtar efter njutningsfulla bad.

Jag vet precis hur jag vill ha inredningen men inte en aning om hur det ska se ut på väggar o golv, mer än att jag vill ha någon typ av våtrumsmatta på golvet.

2 kommentarer:

mads sa...

Vad sägs om gula väggar och blått golv?

Malin sa...

Svar: Kryddorna hamnar i en lådsats vid sidan om:) Trevlig midsommar!