onsdag 29 juni 2011

På bättringsvägen

Förkylningen känns bättre idag och det även efter att jag har jobbat hela dagen.

Igår passade vi på att göra massa ärenden på stan och det var så lugnt och skönt. Antar att alla kloka människor var på stranden istället för i stan. Kläder inför bröllopet som vi är bjudna på i sommar stod på inköpslistan. Maken är ju toastmaster så ny kostym fick inhandlas, han ägde ingen sommarvariant, men nu börjar han komma upp sig i livet och har faktiskt en hel del kavajer att välja på och några kostymer. Grå kostym och skjorta o slips i lila fick det bli den här gången.

Jag passade på att pysa inom Indiskan och gjorde ett klänningsfynd. Nu känner jag att jag till och med har lite alternativ att välja på till sommarens festligheter. Vi är bjudna till en hel hög med fester i sommar, så känns kul att ha lite att välja på.

När vi nu ändå var på shoppinghumör så inhandlades även något som jag suktat efter länge...
Visst är de väl supersnygga!! Kommer känna mig så snygg när det regnar, jag som även köpte mig en regnkappa, modell snygg ifjor. Ska bara komma ihåg att jag har den och inte automatiskt plocka fram min gamla fula (men märkesfina) regnjacka.
Hittade även ett par sandaler till mina breda fötter..
Har velat ha ett par sådana här höga, jättelänge, men inte hittat några som passade min fot-modell. Men så stod de där och lockade.

Bilderna kommer från skopunkten där också inköpen skedde. I love skopunkten. Speciellt eftersom jag gärna köper nya skor varje år, så köper jag hellre billiga och njuter av dom så länge det varar.


Inga kommentarer: