måndag 22 november 2010

Besiktning

Har äntligen blivit färdig till att boka tid till besiktning av bilen... känns som att det kan gå precis hur som helst.... vojne...
Köpte ju bilen i somras när den andra fick åka till skroten och ja, den startar varje dag och motorlampan lyser så fint och välkomnande varje dag... alltså jag orkar inte, bilar ska bara fungera och helst utan att jag behöver bry mig... men, tja nu är det inte så... så det är till att le sitt vackraste leende och hoppas på det bästa...
Dessutom är jag ju en dag sen, dvs fick ingen besiktningstid så här i sista minuten förrän samma dag som det är körförbud på den... nä tacka vet jag gamla smurfbilen som hade en reg.skylt som slutade på en 8. Besiktigade den på lille julafton dvs den 23:de hur många år som helst :) Inga problem med att få tider då :)

Inga kommentarer: