lördag 13 november 2010

Mysig förmiddag...

Trots stora protester från tjejerna så tog jag en förmiddag med bara sonen och åkte in till stan. Han var i skriande behov av byxor, dels har han växt som ogräs på längden i sommar/höst och dels så slits de hårt på knäna... Det är ju inte precis så heller att man kan använda byxorna två dagar i rad, nä efter en dag är det så skitiga att de står av sig själv... så trots att tvättmaskinen går varm så behövs det några par att byta med...

Plockade ihop en hel hög med byxor och sen in i provrummet. Tror det var första gången för honom, jag brukar prova hemma annars, men jag har gissat helt fel på storlekarna på sistone, blir inte bra då...

Han tyckte till och med att det var helt okej i provrummet, han kunde ju dumma sig framför spegeln mellan provningarna ;-)

En riktig mysig förmiddag i stan fick vi, min son och jag. Det är mysigt att göra något med bara ett barn i taget ibland.

Inga kommentarer: