onsdag 30 mars 2011

Onsdag

Lämnade barnen på dagis o fritids och sen hem och bytte om till joggingkläderna och ut i spåret.
Inte riktigt lika bra tid som i lördags men jag gnatar på... har ju anmält mig till två lopp i maj och sen i september är det dags för milen på Lidingöloppet.

Kommer nog bli väldigt annorlunda när man kan springa tillsammans i en hög, så längtar verkligen efter loppen. Och så längtar jag till Bockeboda, snart snart är det dags för årets premiärtur :) på vår runda i skogen, inte bara fram o tillbaka på gamla banvallen som jag springer nu...

Idag är det också dags för begravning, är ju därför som jag inte är på jobbet idag. Så att rensa hjärnan under min motionsrunda var välbehövligt.

1 kommentar:

evelina sa...

hej! jag tycker du är jätteduktig som springer så långt! vilka lopp är det du har anmält dig till, är osså lite sugen på att springa nått lopp. kram