lördag 16 april 2011

Grattis min son!

Vaknade vid kl 6 imorse med ett ryck... oh, jag måste upp... Nä, just det, det är lördag och barnen kan få sova lite till innan vi ska upp och sjunga för storebror.

Klockan halv sju vaknar jag igen av att storebror står och petar på mig och när jag slår upp ögonen, säger han: -Amen, kommer ni inte någon gång??? Ni ska ju sjunga...

-Gå in och lägg dig!!

Sen fick jag ju tassa upp, väcka alla andra och sen stämma upp i "skönsång" och sjunga för den "fusksovandes" storebroren =)

Paketen var precis det som stod på önskelistan, till hans stora glädje. Å sen körde jag o tjejerna ner till bageriet och köpte hans favorit = nygräddade källarfranska. Mums!

Så tror han har förlåtit den sjusovande familjen nu... ;-)

1 kommentar:

Lilla-Ji sa...

Grattis Nilex!! Ha en skön lördag!