torsdag 12 mars 2009

Chockat kroppen

det senaste dygnet. Startade äntligen upp min träningsdvd igår och körde aerobic-passet. Sedan satte jag klockan tidigt och var ute på en promenad i morse och passade även på att följa med ut på lunchpromenaden. 

Jag vet ju att ska det fortsätta att hända något på vågen så måste jag börja träna med och det gjorde jag ju idag :-) dessutom har jag ju att springa vårruset som motivation för att träna. Målet är att orka jogga i lite raskare takt runt hela banan. Så då gäller det att jobba för det målet :-)
Drömmer en dröm om att en gång springa tjejmilen med men det får väl vänta...

Idag kom kläderna från HM som jag beställt. Barnen blev överlyckliga för sina kläder. N fick en tröja med tryck i från disneyfilmen Bilar. M fick två tröjor med favoriten Kitty och F fick en rosa tröja med en hundvalp. Så härligt att de faktiskt uppskattar sådana enkla saker ännu som en t-shirt :-) 

Inga kommentarer: