lördag 7 mars 2009

Inte uppdaterat på länge

så detta får bli ett blogginlägg i punktform...

Veckans plus:
M, J och N + bebis kommer hem för gott från USA förste september :-)
Varit bokslut på jobbet, gillar pulsen det ger.
Mys igår kväll hos mina underbara svärföräldrar som ringde och tyckte det var för länge sedan vi sågs :-)
Fick en härlig pratstund med svärfar om våra jobb, uppskattas till tusen :-)
Bestämt ny träff med TJEJERNA, redan på måndag :-)
Kom ihåg att anmäla N till kalaset idag och kommer fortfarande ihåg att det är idag han ska gå :-)
N gjorde sitt första riktiga besök hos sin logoped och han var jätteduktig, blev så stolt :-)
Bokat semester, två övernattningar på Astrid Lindgrens värld :-)
Efter ett besök hos våra goa vänner R o V så presenterade jag även för vårt hus den underbara rosa världen och alla svarta o bruna gardiner är förpassade till garderoben och väntar på nästa vinter, nu nalkas våren och en härlig sommar, vilket redan syns i huset :-)
Den uppbokade helgen, bokades av p g a väderprognosen och ska nu istället ägnas åt sovrummet på ovanvåningen.
Min kära syster kom på spontan besök i torsdags..puss
Veckan innebar ett väldigt oförtjänt minus hos viktväktarna. -0.2 blev veckans resultat, nya tag till nästa veckas vägning, lovar jag, även om gårdagen också var en katastrof :-( men idag ska bli en bra dag viktväktarmässigt, det lovar jag!!!

Inga kommentarer: