lördag 21 mars 2009

Lördag och har inget riktigt planerat..

Maken åkte för en timme sedan för att leda helgens hajk, så jag och barnen ska roa oss själva till imorgon eftermiddag. Skulle vilja åka iväg och försöka luska ut vad F önskar sig i födelsedagspresent. Skulle innebära en tur till Eko och leksaksavdelningen, men det är ju ett kapitel att åka dit själv med alla tre. 

Om två veckor är det ÄNTLIGEN dags för VÄLA-turen med tjejerna. En hel söndag på Väla med fika, lunch, shopping, härligt umgänge och så avslutar vi på IKEA. Dagen innan åker maken en tur till Tyskland, så vi turas om att shoppa den helgen :-)

Har ju tagit tag i min träning och faktiskt tränat en hel del under veckan och igår var det ny vägdag på viktväktarna. Resultatet blev -1,7 kg dvs total viktminskning sedan 3 februari är 4,5 kg. Kändes otroligt skönt att få ett resultat efter ansträngningarna. Så nu väger jag 65 igen. Ungefär där jag gav upp förra gången. Vi får väl se var jag kan hamna den här gången :-) Det jag framförallt vill nu är att forma till kroppen lite. Snygga ben står högt på nästintill omöjliga önskelistan, men kämpa för det kan jag ändå :-)

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Wow, jag tycker du e SUPERDUKTIG!! 1,7 kg e MYCKET! Heja, heja! Kram! //Jenny

mads sa...

Grymmans! Du klarart! Jag hejar på och tipsar om pilatesövninger (låååånga smidiga benmuskler). Puss!