lördag 1 maj 2010

Tungt..

Vissa dagar är fulla med energi och vi agerar som värsta supermänniskorna, vi jobbar och donar och sen fortsätter vi med köket. Andra dagar är det tyngre och speciellt när det är mycket runt omkring (både jag och maken har tuffa perioder på jobbet nu), resten av livet stannar liksom inte bara för att vi bestämt oss för att byta kök =)

Jag skulle vilja göra något litet bara... ni vet, byta en tavla, sätta fram något fint... men det är det ju ingen som kommer att märka i den allmänna röran, så då väntar jag hellre... så det är bara att traggla på med köket, så blir det lättare det vet jag ju...

Igår bjöd vi in oss själva till våra fina vänner och gick sen bort till bålet där vår älskade föräldragrupp anslöt =) Just där och då, när jag fått prata av mig lite och fått kramar av alla, så blev faktiskt allting lite roligare och lite lättare, avbrottet och vännerna behövs för att orka. För egentligen hade vi ju kunnat stanna hemma och jobba... men nä!!!

Passar även på att skicka två grattiskramar, en till L-G och en till gudmor!

Inga kommentarer: