söndag 15 juli 2012

Kontoret

Kontoret hemma ska få sig en uppfräschning och mera förvaring. Imorgon åker jag och barnen till Ikea och köper några låga Billybokhyllor med dörrar och tidskriftssamlare.

Nu ska ju både jag och maken jobba hemifrån en del, och då får vi bli bättre på att åtminstone gömma undan röran och bra förvaring är ju något som man aldrig får för mycket av.

Angående att träna två timmar om dagen... tja, var väl lite övermodig där... men tränat något fredag, lördag, söndag i alla fall.
Fredag = cirkelträning framför tv:n
Lördag = 6 km löpning
Söndag = 9 km löpning

Får se om jag mäktar mer än att vara själv med barnen på IKEA eller om jag kan få till ett träningspass imorgon med :)

Snart blir det lite Sverigesemster.. hoppas på sol.. men vi får väl se.. i alla fall blir det en rejäl laddning träningskläder som packas ner i väskan. I fantasin så springer jag en liten runda varje morgon innan barnen och maken vaknar... vi får väl se om det blir så eller vad som händer.. vi kanske sitter och häckar i en stuga med ösregn och kör hem tidigare istället ;-)

Inga kommentarer: