fredag 13 juli 2012

Latmask!!

Vet ni att det bor en riktigt stor fet latmask i min kropp. En riktigt otäck typ som jag kämpar med varje dag.

Latmasken är väldigt glad i att småäta och däremellan äta stora saftiga mål mat. När latmasken inte är sugen på mat, så vill latmasken vila. Latmasken vill inte ta tag i några projekt och vill inte röra sig mer än precis nödvändigt.

Jag vägrar att låta latmasken ta över mitt liv igen. Jag ska vinna!!

Jag vill ha kraft o energi i min kropp och känna mig ursnygg när jag står framför spegeln, oavsett om jag har kläder på mig eller inte.

Dagar då det känns tyngre, glömmer jag bort hur mycket jag åstadkommit. Men träning är en färskvara, så vill man bli bättre, kan man inte sluta.

Jag tänker kämpa på lite extra under semestern och öka träningsdosen, för då har jag ju massa tid över till att träna, när jag inte måste jobba väldigt många timmar varje dag... Då borde ju 10 timmars jobb kunna bytas mot 2 timmars träning varje dag och ändå ha massa tid över till annat.

Jag ska utrota min latmask!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är enormt imponerad av dig och din envishet <3
Lill