måndag 30 juli 2012

Sista semesterdagen

Har haft 9 härliga dagar på resande fot. Började med en tur på Göta Kanal. En riktigt häftig upplevelse. Vi seglade inte själva utan tog en dagstur mellan Berg-Borensberg-Berg. Mysigt och häftigt.

Sen bar det iväg längre norrut och vi hamnade i Havsten utanför Uddevalla. En vecka i stuga på campingen. Riktigt mysigt och härligt familjeliv.

Jag passade på att ta ett träningskort under veckan så var nere och sprang på löparbandet i källaren. Hade tänkt att styrketräna också, men vågade inte riktigt.. måste försöka komma över den spärren och våga testa maskinerna lite mer...

Idag är som sagt sista semesterdagen och jag njuter lite extra, passar på att läsa ifatt på lite bloggar och har det gott, samtidigt som tvättmaskinen går för fullt.

Känner mig taggad inför hösten och att fortsätta med träningen och hålla mig i form. Satte nytt personbästa på 5 km på löparbandet nere i källaren i Havsten. Så det är bara att fortsätta att traggla på, jag blir lite bättre hela tiden :)

Nu ska jag försöka hitta lite nya rutiner i samband med min nya tjänst på jobbet och försöka kombinera träningen så att jag får till så mycket bra och givande träning när jag kan. Om två månader springer jag TjejLidingöloppet :)

Inga kommentarer: