fredag 13 juni 2008

Det finns två saker som

gör att det som kändes som en mysig blivande fredagskväll känns sisådär.
Fick besked idag att jag inte fick det senaste jobbet jag var på anställningsintervju på heller, snart börjar man ju undra vad som är fel....suck. Enerverande detta, men lärorikt för jag inser nu hur det är att vara arbetslös.

När man då för det andra vill skriva några rader här och beklaga sig så funkar inte internet-skiten. Är så trött på den nu. Måste ringa Telia och få hjälp nu igen. Får skaffa trådlöst för just nu har vi en sladd dragen genom hela huset, som barnen gärna vill använda som hopprep vilket inte gör mottagningen bättre precis. Suck igen

sorry för det deprimerade inlägget...

Nu ska det bli spännande och se hur många gånger jag måste koppla upp och ner för att publicera det här inlägget....

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Hej vännen! Knas med internet e SÅ tråkigt! Vi har precis fått tillbaka telefon o internet efter en liten olycka, och nu är jag heöt beroende av min dator! :) Försök njuta av att vara arbetslös i sommar i alla fall, för sen ska du jobba varje dag tills du e 65... KRAM! //Jenny

Marina sa...

Usch, snart måste jag också börja söka jobb. Kan tänka mig att det inte känns så kul när man inte får det man sökt gång på gång.
Vi får väl hoppas att du har mer tur nästa gång. Är det kontorsjobb du söker eller affär eller vad?