tisdag 10 juni 2008

Dagarna rusar förbi

Jag hinner inte alls med, det går så himla fort. Det är ju mindre än två veckor tills det är midsommar, vad händer med tiden?



Jag har jobbat ganska mycket nu och maken jobbar också över en massa så det känns som att vi mest går om varann. Fortfarande har jag inget fast jobb eller riktigt jobb, uttryck det som ni vill, men jag har bara mitt extraknäck, så ingen förändring där även om jag för tillfället lägger ganska många timmar på mitt extraknäck.



Vi investerade i en pool när skattepengarna kom, inte en riktig men en sådan där större som man har ståendes på gräsmattan. 3,60 m i diameter och 80 cm djup, perfekt för en annan med. Nilex badade i flera timmar i söndags, trots att den ännu inte hunnit bli riktigt varm, eller 20-21 grader höll den i alla fall, men ganska kyligt för en annan. Är en liten badkruka där.



Vi har en del problem med vår internet-uppkoppling, med jämna mellanrum blir man utskickad ur cyberspace och får börja om igen, så trist. Ännu en orsak till att jag ofta inte ens orkar starta dator, blir ju bara arg, som nu då!!

Suck

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

javisst tiden rusar och snart är det midsommar och vi ska åka iväg...
En träff i juli någongång under semestern hade inte suttit fel:)
kram