onsdag 25 februari 2009

Onsdag vilket

för mig betyder lön... härligt ord det där när man levt på föräldrapeng så länge (visserligen så försvann det mesta efter en omgång med räkningarna, men så är det ju)... och viktväktare dag.

Dagens viktrapport är -0,6 kg dvs totalt -2,6kg sedan den 2 februari. Känns ganska ok, men kommer att kännas ännu bättre nästa vecka då jag satsar på första guldstjärnan, som man belönas med efter 3 tappade kilon. 

Det jag inte gör, som jag absolut måste börja göra är att träna!! Men då gäller det också att hitta en träningsform jag gillar och som funkar tidsmässigt... det är mycket som ska tajmas in... och finns många ursäkter för att inte träna. Har ju egentligen skaffat mig alla förutsättningar här hemma, med två tv-apparater, träningsdvd och motionscykel. Kan det bli bättre? Förmodligen men det får duga så länge, i väntan på bättre tider. :)

Inga kommentarer: