lördag 12 september 2009

Köket igen..

Så här har planerna sett ut från vi flyttade in tills nu:
* Lantkänsla med Ikeas serie Ståt i vitt (detta levde ganska länge och är inte helt borta än)
*Högblankt kök i vitt för att få in så mycket ljus som möjligt (står fortfarande högt på listan)
*Svart kök (tillfällig förvirring)
*Ikeas högblanka röda (tycker dock att de är för mörkt röda)
*Ikeas billigaste vita serie för att jag inte kan bestämma mig....
*Ikeas stommar och luckor från Diffrey i citrongult... (känns ljust men ändå kombineringsbart med annat färgglatt..)
Förmodar att jag har cirkus ett halvår minst på mig att vela runt lite till...
Neutrala vita skåp i ena vågskålen..... ELLER.....Färgglatt, med något som får mig att le och må bra när jag kommer ner kl 6 på morgonen och måste göra välling.....

Inga kommentarer: