söndag 27 september 2009

Tack o lov!!

Att den här månaden snart är slut. Vilken utmattning. Vill inte gnälla för det är egna beslut och familjens beslut som har gjort det till en väldigt hektisk månad, samt några oförutsedda händelser, men alltså ggguuuudddd vad skönt när oktober kommer och det (kanske) blir lite lugnare.

Nästa söndag ska jag och ett gäng tjejer åka till Ullared, shoppa vinterkläder och julklappar och säkerligen en hel del kul till huset :-) Ska bli jätteroligt. Förmodar att jag kör som vanligt så det blir en lång TRÖTT dag, så jag hoppas på många fynd som kompensation :-)

Idag har jag bara slappat!! Maken är iväg på hajk och har sovit där inatt, vilket gjorde att jag med gott samvete kunde lägga mig redan klockan 9 igår efter en rolig, intensiv och mysig dag med min mamma, när jag hjälpte henne sälja ljus på Äppelmarknaden i Kivik.
Tjejerna sov hemma medan sonen sov i spindeltältet i natt. Och strax efter lunch kom maken hemsusande med sonen, då ville han inte längre. Maken åkte tillbaka och barnen leker, medan jag har slukat mina nya kärleksromaner, min ultimata avkoppling. De hittar varandra i början, strul i mitten och lyckligt slut, precis lagom för min trötta hjärna.

Inga kommentarer: