lördag 5 september 2009

Lördagmorgon

Klockan på datorn visar kvart i åtta och jag har redan varit uppe och igång i över en timme... barnen är inte riktigt uppfostrade till att ta hänsyn till att på helgen kan man sova längre ;-)

Vad ska vi hitta på idag då?? Hmm... Efter att ha tillbringat gårdagskvällen i nog det häftigaste huset jag någonsin sett så tror jag att det blir målarkläder på, för nu ska åtminstone bänken till hallen, färdigställas. Eller ska jag kanske försöka rycka mattan i trappan.... det är ju också kul att testa.... :-)

Idag är det i alla fall i vanlig ordning loppis. En runda på stan lockar också, men loppis är billigare ;-) Ska kolla om någon vill följa med :-)

Ha en underbar dag!!! För det tänker jag ha!!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

hoppas du hittar något fynd på loppisen, kram!