söndag 15 november 2009

Foxtrot, bugg och disco =)

Vilken härlig rolig kväll det blev igår och vad jag uppskattar mina fina kusiner. Visst vi träffas kanske inte så ofta men när vi gör det så är det alltid lika roligt och härligt. Att ha två så snygga pojkkusiner som är glada för att svänga runt med lillkusinen i dansens virvlar och både foxtrotta och bugga =) det gillar jag massor! Sedan mina två flickkusiner som är så fina! Sedan deras respektive och barn..... ja, ibland slår det en... Vad lyckligt lottad jag är!!!

Jag hade ju klänning och snygga stövlar igår, men jag var nog lite övermodig när jag köpte dom, det är snyggt på andra, men jag har svårt för att balansera på klackarna. Efter två danser gav jag upp försöken och slängde på mig mina rödprickiga pjuks och dansa järnet!!

Och du minisis, du missade när paps rockade loss i härlig disco!!!

Inga kommentarer: