söndag 22 november 2009

Maskerad

Igår var det årliga maskeraden för föräldragruppen.
Vet inte hur vi lyckades men tankeläsare var vi nog för 3 av fem mammor var katter :) de andra trodde nästan att vi konspirerat... men icke... Dessutom var två barn katter och en pappa...

Tyckte att jag gjort värsta klippet till sonen när jag hittade en Spindelmannen dräkt men landade snabbt på jorden igen när han sa: Men mamma, jag tycker om Spindelmannen men jag vill INTE vara Spindelmannen.... Nähä... vad vill du vara då?? ...jag var sjörövare förra året och det kan jag vara igen.... jaha...

Lilla M var efter mycket beslutsångest, Tingeling och lilla F hade bestämt för länge sen att hon skulle vara prinsessa. Pappa var julgran =)

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Vill gärna se ett foto på julgranen och katten! Finns det...? ;-)

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad roligt med maskerad :)

Ang. din fråga så säger jag bara shoooot ;) Det lustiga är att vi också har diskuterat i de banorna tidigare. Om man väljer olika färg uppe och nere så får man nog vara lite diskret med mönster och annat i rummet så det inte blir för oroligt, skulle jag tro... :) Är övertygad om att det kommer bli urläckert!

Ha det gott,
Kram Therese