torsdag 17 december 2009

Födelsedagar!!

Vill gratulera två fina personer idag!

Först ut är min lillasyster som ve och fasa fyllde 25 i tisdags. För är hon så gammal... då är ju jag jättegammal.... men min fina minisyster är vuxen och jag är så himla stolt över henne, för den hon är och för det hon gör! Njut av livet mini! Det är en guppig väg ibland, men en resa värd att njuta av! För det är det bästa råd jag kan ge, njut av stunden, dvs varje njutningsfull stund, för sen är den förbi och man ångrar aldrig att man njutit!!

Den andra är min fina morbror. Starka fina morbror. Som fyller år idag. Kobonde, västgötaspets-älskare, fixare, smideskonstnär, vaktmästare, gudfar och en massa annat.

Extra stora cyberspacekramar till er idag!!!

1 kommentar:

mads sa...

Tack! Och heja Allan! Det är fint. Kram!