lördag 26 december 2009

Julrea =)

Har gjort mitt traditionsenliga besök på mellandagsrean idag. Hittade en hel del till barnen och det var framförallt till dom jag var på jakt med. På söklistan stod: Plyschklänningar (perfekta till dagis) till båda tjejerna, några pyjamasar (allt är för litet, de fick varsin i julklapp men det räcker inte långt) ev några finkläder till nyår och kommande festligheter och till sonen behövs framförallt byxor eftersom han fortfarande sliter hål på dom efterhand och nya tröjor eftersom han växt en storlek.

Hittade några dagisklänningar till tjejerna, varsin pyjamas och varsin superfin skotskrutig kjol i olika rosa färger, samt två par byxor till sonen.

I tisdags fick jag fara iväg och köpa nya vinterskor till sonen. Förmodligen har han åkt kana på knäna nerför någon grusväg... inte vet jag, men överdragsbyxorna är fulla med hål, (som tur är har jag extra eftersom han alltid lyckas krascha minst ett par per vinter) men jag var inte riktigt beredd på att skorna skulle vara uppslitna på ovansidan så man såg stoppningen....

Så med våran konsumtion av kläder och skor är det tur att det finns mellandagsrea med 30-50% rabatt. =)

Inga kommentarer: