fredag 4 december 2009

Insnöad på fynd...

Jag gillar att fynda. Tittar ofta på dyra grejor, men köper billigt. Gillar det där att hitta grejor för nästan ingenting :)
Det gäller både heminredning och grejor till mig eller familjen. När det gäller kläder så handlar jag nästan allt på HM. Bra priser och jag hittar alltid något som blir perfekt, både i utseende och storlek, oavsett vilken storlek jag haft. Detsamma gäller för barnen och för maken. Jag tror att kanske 70% av våra kläder kommer från HM :) Stackars maken som var van vid MQ när vi träffades men nu har han vant sig även om han längtar dit ibland ;-)

När det gäller heminredning så gillar jag loppis, oj vad mycket loppisfynd jag släpat hem :) och så Ikea naturligtvis :) Jag är faktiskt lite stolt över min förmåga att hitta billiga fynd, man kan ju handla så mycket mer då =) Visst händer det ibland att något fastnar i garderoben och inte alls blev som jag tänkt mig men för mig som är så velig och gärna byter stil både hemma och på mig själv, så är det perfekt :)

Apropå fynd så har jag idag fått hem provbågar från FAVOPTIC tänkte testa att beställa glasögon via nätet. Bokade provbågarna i onsdagskväll så det gick undan :) Det finns full returrätt även när allt är färdigslipat och klart, så det ska bli spännande och se hur det går. Har hittat en favorit och totalpriset för mig skulle bli 800:- inklusive antireflex på glasen. Nu ska jag bara gå och göra synundersökning först :) FLIPP eller FLOPP det återstår att se =)

Inga kommentarer: