onsdag 2 december 2009

Stockholmsresan...

Den var fantastisk, precis som förväntat =) underbart sällskap av mina fina systrar, många skratt... En stackare i Ica-kön som köpte mellanöl och hade så ooooonnnnntttt i levern.... vad säger man... stackars dig, men det hjälper kanske om du slutar dricka eller????
Stockholms godaste kebab.... med ris???med kardemumma???? var faktiskt väldigt god och enorma portioner.... Vi köpte två portioner som vi delade på tre personer och ändå orkade vi inte allt...
Tapas, satt också som en smäck... runt midjan...(eller så var det chipsen??) för Stockholmsresan avslutades ju med längtan hem och ett prydligt plus på vågen!!
Jag vill göra om det igen, snart!! Men njuter också av att vara hemma och pussa på min familj.

Lillsis och minisis.... Powerpuffpinglorna!!! Ni är bäst!!!

(Två ps... Jag fick se Magnus Samuelsson igen... och jag shoppade massa fint, gjorde så många fynd, så många fynd och köpte julklappar =)

Inga kommentarer: