onsdag 14 april 2010

Händig eller inte?

Jag fick frågan idag igen, ska ni verkligen göra allt själv? Ja, vi ska försöka i alla fall. Inte el och röris har vi ju, men det andra ska vi försöka. Tak, väggar, golv, köksskåpen, kakel osv.

Nästa kommentar blir då, vad skönt att ha en sådan händig man... Men varför tas det för givet att min man ska göra allt? Vi är ungefär lika händiga... som med allt annat här hemma så är vi bra på olika saker men samtidigt hjälps vi åt. Visst flyger vi ihop ibland och några hårda ord kommer ut ibland, men vi är inte så långsinta någon av oss =)

Nedvärdera mig inte bara för att jag är kvinna, jag kan jag också!

2 kommentarer:

Lillsis sa...

Bra sagt!!! Bonnatöser kan mycket å ger inte upp i första taget

fröken Sätterlund ✯ sa...

Klart vi tjejer kan :) Vi hjälps också åt. Det är skönt att vara delaktig :)

Ha det gott,
kram Therese