torsdag 22 juli 2010

Fullbokat :)

Igår var vi hos J o C och njöt av god mat och sedan tog jag och J var veckopromenad, minst en gång i veckan försöker vi träffas och ta vår timmes promenad genom bostadsområdena, alltid något att kommentera (om vi hinner i vårt tempo..) och så mycket att prata om, medan vi flåsar fram :) Hoppas att vi kan hålla igång detta även framöver i höst :)

Vi har ju inte träffat våra vänner precis i vår utan mest hållit på med köket, men nu är alla nyfikna och det är en stadig ström av gäster i vårt hem :) resten av veckan är också fullbokad och det är så kul :)

Det går inte så bra med nya bilen, Silvergrodan... så nu hoppas jag att bilfirman tar tillbaka den och hittar en ny till mig. Jag tänker inte acceptera en bil som går i sönder direkt, visst den är gammal, men hallå, jag tänkte att den skulle hålla mer än en vecka och när Meckar-micke skriker rätt ut när jag berättar vad jag köpt för bil, då är det läge att dra öronen till sig... GAAAHHH, varför funkar inte min relation till bilar.... GAAHHHH!!

Inga kommentarer: