fredag 23 juli 2010

Lite bilder från senaste veckan :)

Sonen fick tag i kameran och då hamnade minsann jag själv på bild... sitter skönt semester avslappnad utanför svärföräldrarnas sommarstuga, inget smink och okammad, fast inget ovanligt för mig i och för sig ;-)
Lite pyssel här hemma har det ju också blivit under veckan... Blev äntligen färdig till att sätta upp klistermärkena med tavelfärg så vi kan bli lite bättre på att komma ihåg saker.... ska bara komma ihåg att leta upp kritorna...
Sytt draperi under arbetsbänken i tvättstugan (vet inte vad katterna sysslar med??)
Gjorde lite reafynd på Village igår när jag susade inom stan för en mysig fika. Bland annat det fina glaset/ljusstaken som står i fönstret och den lilla gröna klumpen i krukan som faktiskt är en liten träfågel, även om det inte syns så bra ;-)
Ny kuddfodral till soffan blev det med. De multifärgade var på rea men de köpte jag till ordinarie pris för någon vecka sedan, men passade på att komplettera med den grå och den gröna, när de såldes för halva priset på Village.
Har fixat lampa över köksbordet med. Köpte en cerise textilsladd och monterade ihop det med Ikeaskärmen som jag hade sedan innan.
En liten hylla fick fylla utrymmet i hörnet bredvid vår "lilla" klocka. Allt på hyllan hade jag hemma redan och nu fick det visas upp. Hyllan inhandlade jag på Rusta.
Några fina bilder på barnen med, först ut är minstingen lilla F
Lilla M
Och så två bilder på storebror N:

Inga kommentarer: