onsdag 25 augusti 2010

...änglarna ler...

Trots att man vet att någon har levt ett långt liv, ett fint liv, som tyvärr kantades av sjukdom på slutet, trots att man vet att slutet inte är långt borta, så slår det ändå ner som en bomb. Tårarna rinner trots att jag vet att änglarna ler nu... för de har fått upp en sjutusan till karl!

Åh nu ler jag med, för just nu minns jag att sist jag träffade dig så tog jag tillfället (trots att det är flera månader sedan och jag då inte kunde tro att du nu inte längre skulle finnas)... jag tog tillfället och berättade hur mycket jag tycker om dig och vi dansade och log... men nu är det änglarnas tur!!

Så änglar, bjud upp min älskade gudfar och ta en svängom, han är en hejare på foxtrot!!

All kärlek till familjen!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Bamsekramar till dig min vän!

Lilla-Ji sa...

Så fint skrivet. Skickar också en massa kramar!

Anonym sa...

Tänker på dig vännen. Kram J