fredag 13 augusti 2010

Att pröva något nytt...

Visst har ni alla något som ni funderat över men antingen inte blivit färdiga att testa eller inte vågat. Jag har massa sådan saker som jag en gång i livet vill göra....
Så igår tog jag språnget och bockade av en grej på listan :)



Permanenta håret har jag alltid drömt om, men när det var riktigt populärt på slutet av 80-talet, så hade jag snagg och då kan man inte göra det :) men nu kände jag mig mogen ;-) fick hjälp av fina tjejerna i tjejligan :)

Tjejligan poserar!


2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Blev hur fint som helst!

Anonym sa...

Monica; Vad roligt att du är så modig med färger. Jag blir riktigt nyfiken på hur det ser ut hemma hos dig. :) Olivgrönt och ceriset låter urcoolt. Och turkost golv är ju inte precis vanligt. Vad brukar du få för reaktioner när folk kommer och hälsa på? :) Vad härligt att du trivs i ditt hem. Det är ju man själv som ska trivas, det är det allra viktigaste. :) Sen får besökarna försöka ”stå ut”. :) Tack så jättemycket för komplimangen om min blogg, det värmer. :)

/Malin Inspiration & design