söndag 22 augusti 2010

Hallen

Ja så är den äntligen klar, vår hall.
Möjligen återstår lite piff i våra fönster, blommorna är lite vissna och min förra räd till handelsträdgården räckte inte till de här fönstren med... men det får bli efterhand, just nu njuter jag av den här synen som möter mig om morgonen när jag kommer ner :)

Två stycken garderober har kommit upp, i fullhöjd och en med vit dörr och en med spegeldörr. Och älghornet är upphängt som utsmyckning och för gästernas jackor om det blir fullt på de andra krokarna (som min gudfar har gjort till oss)
Jag vet att det är lyx :) men vi får faktiskt plats med en soffa i vår hall :) Grannarna stoppade mig för två månader sen och undrade om jag var intresserad av en soffa/extrabädd som de fått över... varför inte :) och när de kom med den en kväll i förra veckan så bad jag dom sätta den i hallen och minsann om den inte får stanna där ett tag... är ju så mysigt att lägga sig där en stund under trappan och filosofera, en oas mitt ibland alla andra funktioner i huset.


oj, en linslus...

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Gud vad fint det blev! Och soffan står väl perfekt där!
Hoppas skriktimmen går fort över...

evelina sa...

hej! vad fint det blir!! Kan du inte lägga upp en bild på ditt turkosa golv, är mkt nyfiken på det!!

Anonym sa...

Hej

Jag undrar bara om jag får använda några av dina bilder i min blogg eller på min sida på styleroom? Du har mycket fint = ) Jag skriver givetvis varifrån jag 'snott' dem.

/Sara