tisdag 9 september 2008

Helt otroligt

Ringde bilverkstan som jag skrev att jag skulle göra och vi har ju fasat över detta. När vi lämnade in bilen trodde Micke, vår verkstadskille (bäst i stan), när han lyssnade på bilen att kamremmen hade gått. Vilket kostar mellan 10-15 tusen. Vi bara flämtade efter luft. Vi har inte de marginalerna till bilreperationer.
Men nu hade han kollat igenom bilen och lagat den. Det hade blivit kortslutning i några kablar så en säkring hade gått och bilen fick ingen bensin. Så 700:- ville han ha för jobbet och materialet. Alltså jag är så lycklig, så ni anar inte. Helt otroligt.

1 kommentar:

Lilla-Ji sa...

Weeeeheeee! Grattis! :) Finns det nåt tradigare än att lägga 15000 på bilen??? TUR att ni slapp det!!! Jag har antecknat i min kalender nu... ;-) //Jenny