tisdag 30 september 2008

Min födelsedag idag!!

Hipp hurra för mig. Tycker man får vara lite ego på sin födelsedag och påminna folk så de inte glömmer att säga grattis ;-)

Ska tillbringa dagen med att göra det bästa jag vet... mysa med min familj. Det är min dag att hämta på dagis och sedan ska M få håret klippt hos frissan och sedan möter maken upp och då ska vi gå till leksaksaffären allihop och kolla.

Det ska inhandlas födelsedagspresent till kalaset som barnen är bjudna till på lördag och sedan ska vi kika lite på vad M skulle kunna tänka sig att önska sig. Har ingen aning om vad vi ska köpa när hon fyller år om 19 dar.

Men att umgås med familjen och se barnen lysa upp, det är det bästa med min dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS min vän.
Hoppas din blir underbar.

Kram Kram

E

Lilla-Ji sa...

Grattis, grattis!!! SKickat mail till dig me! :-)
Kram! Vi ses på söndag!