fredag 26 september 2008

Nedräkningen

som jag haft nu i över en månads tid börjar äntligen närma sig sitt slut!!
Nästa söndag är det äntligen dags att åka till Väla, som jag har längtat efter detta. En hel dags mys med A och J, kan det bli bättre...näää tror inte det, fast det är klart gör jag dessutom några fynd så blir det ju riktigt grädde på moset.
Ska leta efter snygga överdelar att ha på jobbet. Helst både baströjor och något stickat.
Sedan ska jag naturligtvis spana in både Bolagret och Ikea.

Men vi har ju först en helg framför oss och då ska jag stå och hjälpa min mamma på lördag på Kiviks Äppelmarknad. Ska bli jätteroligt och trött kommer jag att bli. Kolla in på hennes hemsida

Söndag blir väl mest att vila om jag inte mot förmodan skulle ha lite ork över att röja på kontoret och kanske börja måla fönstret. Hade ju varit bra att åtminstone hunnit med fönstret innan det blir för kallt.

1 kommentar:

Lilla-Ji sa...

Jag längtar oxå till Väla med er! :) Det blir höst-mys på hög nivå! :) Kram! //Jenny