onsdag 10 september 2008

Ska ha kalas den 21:de

september för maken och mig och då har vi satt en liten deadline för saker som ska vara klara därhemma.
*Tjejernas rum klart, dvs golvet ska läggas och sedan ska det inredas och göra fint.
*Taket i köket ska vara färdigmålat, är i dagsläget målat en gång och måste målas två gånger till..blä
*Fixa färdigt runt fönsterna i vardagsrummet.

Det är maken som har satt målen... känns ganska mycket, är tveksam om vi kommer att hinna kökstaket, men försöka går ju... kan ju bero på att jag tycker att det är så infernaliskt tråkigt som jag inte tror att vi kommer att hinna det ;-) Det kommer att bli så snyggt när det blir färdigt, men innan dess...blää.

Jag skulle vilja ha färdigmålat fönsterna på ovanvåningen och fixat i ordning sängborden jag fyndade på loppis i somras istället för kökstaket, men det är väl bara till att skjuta på det tråkiga.

Inga kommentarer: