tisdag 7 oktober 2008

Alltså om du sitter där

och läser detta och tycker att du vill förlänga livet med lite skratt så gå in och läs min lillasysters helt galna blogg.

Arbetskamraterna tittar förundrat när jag läser den på jobbet, jag skrattar ju så jag gråter och de kliar sig i huvudet och vet inte om jag är ledsen eller glad. Men jag är GLAD!!! Syrran har ett sätt att uttrycka sig på som gör mig avundsjuk och hennes bravader med att försöka göra sig förstådd på tyska och förklara våra svenska ord på tyska är redan klassiker och inte hälften så roligt om jag ska försöka återberätta det så...

Kolla här!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen,

Hoppas allt är bra med dig o din underbara familj.

Ditt tips om syrrans blogg var toppen. Satt halva lunchen o läste, jag log nog hela tiden. Hon kan verkligen uttrycka sig..
Ha det gott!
Kram
E