tisdag 14 oktober 2008

Inlägg nr 100 !!

Dagens stora nyhet är att jag gjort en extreme make-over.

Var iväg hos frissan igår och hon tog fram den nyslipade saxen och samlade ihop håret till en hästsvans och klippte. Så skönt!! Ingen mera garnmopp här inte!!

Har ganska länge varit så otroligt trött på mitt långa hår, så nu är det avklippt vid käklinjen och uppklippt i nacken. Fräckt och fräsigt om jag får säga det själv :-)

Makens sa inte wow, men jag tror att han vänjer sig (hoppas jag).

Komplimangerna har haglat på jobbet idag, från gammal som ung, man som kvinna och jag känner mig så SNYGG!!!

3 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Shit, vad modigt!!! Men inte såg ditt hår ut som en GARNMOPP?! Är SÅ sugen på att se ditt klipp! När kommer ni o hälsar på mig? Jag mailar!

Ann-Sofie sa...

Okej fram med kameran nu! Jag vill se resultatet!

Anonym sa...

Jag vill också se resultat. Snällllla...

Kram
E