fredag 3 oktober 2008

Full fart mot helgen!!

Fredags eftermiddagen närmar sig med stormsteg och med det en härlig helg.

Ikväll blir det antingen hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis och rotfrukter i ugn och tzatsiki eller så byter jag ut hamburgarna mot kotletter... har inte riktigt bestämt mig. Men lite vin till detta blir det bestämt.

Imorgon ska de två stora barnen på kalas mellan 13-16 och jag har fortfarande inte fixat paket...måste stanna till på Eko efter jobbet och fixa det så jag slipper det imorgon.

På söndag är det.................................................................. ja just det, äntligen, äntligen dags för VÄLA!!

Känns som en bra grund för min dunderdag på måndag då jag har tre budgetmöten inbokade, vojne, vojne!! Men först en härlig helg. Ska hinna med och måla ett fönster färdigt och röja på kontoret så jag äntligen kan fortsätta med renoveringen.

Inga kommentarer: