lördag 21 februari 2009

Säga vad man vill om

pojkband med mera men det skulle inte förvåna mig ett dugg om EMD tar hem hela festivalen. De var riktigt bra och låten fastnade direkt, bra show och sedan gör det ju ingenting att de är fina att se på.. ;) Gillar Erik bäst, vilken tycker du?

Ikväll bjöds vi förresten på libanesisk mat (tror jag :) riktigt gott men min bråkiga mage har satt igång igen :(. 

Passade på att måla idag, toadörren är nu målad för fjärde och sista gången, sovrumsdörren för tredje och nästsista gången liksom de två fönstren.. låter ju knäppt att måla fönster mitt i smällkalla vintern, men målar bara det jag kommer åt utan att vända ut och in eller ha fönstret öppet, så lite kvarstår även sen men det mesta är gjort i alla fall.... imorgon ska de målas för sista gången så vi kan flytta upp på ovanvåningen igen :)

Glömde berätta min viktminskning denna veckan ju... minus 1kg igen så totalt 2 kg på 2, 5 vecka. :) känns bra... får gärna fortsätta i samma takt, då tar det ju inte så lång tid :)

Inga kommentarer: