måndag 2 februari 2009

Nu har det alldeles för länge

varit mycket snack men lite verkstad. Dvs ikväll är det jag som travar iväg till viktväktarna och blir inskriven. Jag vet ju av erfarenhet att jag inte klarar det själv om jag nu vill gå ner lite till, ändå försöker jag lite själv först varje gång. Men nu är gränsen nådd, nu blir det verkstad :)

Har en glädjande nyhet att berätta. Har fått förlängt på jobbet till den siste juni, så nu vet jag vad jag ska göra fram till sommaren. Blev klart förra veckan, är så glad. :) Nu hoppas jag bara på ännu lite roligare arbetsuppgifter nu när jag ska vara kvar ett tag till...

Maken är hemma med barnen idag. Flickorna är fortfarande krassliga och jag känner att de inte riktigt orkar med en full dag på dagis med det tempot som är där, så maken stannade hemma med dom idag med. Själv har jag ju bokslutsvecka och fullt upp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt med förlängt, är så glad för din skull..

Kram
E

Lilla-Ji sa...

Weee! GRATTIS! Vad skönt att du får förlängt så länge! Kram!

Lilla-Ji sa...

Weee! GRATTIS! Vad skönt att du får förlängt så länge! Kram!

Lilla-Ji sa...

Weee! GRATTIS! Vad skönt att du får förlängt så länge! Kram!

Lilla-Ji sa...

Hoppsan... Vet inte vad jag gjorde för knasigt nu då...? Aja, grattis i MASSOR, alltså! ;-)