onsdag 27 maj 2009

Söndagen var

alldeles fantastisk. En helt underbar heldag med mina underbara vänner på Nova i Lund. Hittade precis de kläder jag var på jakt efter, nämligen en somrig jeanskjol, vita jeans, vita trekvarts leggings och några nya roliga toppar och en ny vit bh, inte att förglömma ;-)

I måndags var det sen dags för vägning igen.  Efter förra veckans vinstlott med minus 1,5 så blev veckans resultat +0,1, känns surt men ändå ok. Men nya tag inför denna vecka, även om precis just idag inte varit helt lysande så kämpar jag ändå på.... snart är det MÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLL!!!!

Igår var jag på en supermysig date med min gamla studiekamrat C. Det var väldigt länge sedan vi träffades och pratade, så i nästan sex timmar satt vi på Bagel Café och åt god macka och sedan en stor Latte på det. Har så ont på baksidan av låret idag....satt på höga barstolar och kanten skar in i benet, kände det inte då, men känns idag, men det var det värt ;-)

Idag är det makens scoutkväll och jag har passat på att betala räkningarna och imorgon är det dags för extraknäcket igen.  En fullspäckad vecka som vanligt....

Inga kommentarer: