söndag 3 maj 2009

Vi har hittat på en

hel hög med roliga saker under de här fyra lediga dagarna. De avslutades med att vi började fixa fint på framsidan av huset och vi undrar båda varför det tagit så lång tid innan vi började med det, det blir ju så SNYGGT!!

Tyvärr har inte jag och min kropp varit i fas med varandra överhuvudtaget den här helgen. Usch vad dåligt jag mått... magen är det som krånglar som vanligt, ett eget liv har den haft i helgen.
Nu tänker jag trotsa kroppens signaler och ändå köra ett hårt träningspass för att se om det kan hjälpa...

Firar också att jag äntligen gjort deklarationen. Vi var hemma hos svärisarna och lånade deras dator, för på våran ville inget bankid fastna :(. Sköna härliga återbetalningar som ska direkt ut ifrån kontot när de kommer och återbetala skulder. Vilken känsla när de smashar in ;-)

Nä, tid för träning, medan maken äntligen är ute och byter dubbdäcken... hur skulle jag annars komma till jobbet imorgon....

Inga kommentarer: