onsdag 3 februari 2010

Inte så smart...

Dagens mål var att tejpa trappan och göra den redo för målning av stegen. Men först ville jag kolla på Roomservice, så klockan nio sätter jag igång med att tejpa och tejpa och tejpa.... Tejpen tog slut och på nästa rulle... tejpa och tejpa, ja ni fattar. Kvart över tio är jag klar och då kan jag bara inte motstå, så på med målarkläderna och fram med penseln...

Och det är helt fantastiskt när min bild i huvudet visar sig vara tio gånger snyggare i verkligheten... Det blir så otroligt otroligt bra!!! Minst tre gånger till ska det målas, kanske fem gånger och sen ska mattan på, så det är en bit kvar, men oj oj, sen kommer vi ha snyggaste trappan i stan =)

Fast imorgon när klockan ringer, tror jag att jag inte tycker att jag var så smart som började måla mitt i natten, men just nu njuter jag :)

Inga kommentarer: