torsdag 4 februari 2010

Snuvig

Idag är det snuvigt till tusan. Chefen har typ sagt till mig sedan vid lunch att jag skulle åka hem, men jag stannade envist kvar... Funkade kanske inte till hundra procent, men åttio kanske och det är inte illa det ;-)

Lite lugn i soffan nu en stund, så ska jag väl för tusan orka måla ett varv på trappan igen. Det är inte så mycket men många vinklar och vrår och jag vill ju inte missa någonstans...

Var i affären nyss och letade efter något att läsa. Hittade då en nykomling som verkar intressant: "101 nya idéer" (från Allt i hemmet, som är något av en favorit)
Ska läsa och återkommer med recension, men verkar passa mig perfekt, jag som gillar att hitta på nya användningsområden för saker och ting. =)

1 kommentar:

Iris // Alla dagars kaos sa...

låter som en tidning jag gärna vill ha! Får bli lite fredagsläsning tror jag :)

tack för tipset om spraylim, jag får ta och kolla upp det!

kram /iris